wtorek, 17 czerwca 2014

Ślubny prezent - pamiątkowa szkatułka!

Hej :) Niespodzianka, ja żyje! :) Niektórzy może zauważyli, że wsiąkłam w blog kosmetyczny, ale decoupage nie porzuciłam! Niestety przeprowadzka zrobiła swoje, nie miałam gdzie dekupażyć. Na szczęście ślub znajomych mojego męża zmobilizował mnie do ponownego wyciągnięcia całego mojego osprzętu.

W ramach prezentu powstała pamiątkowa szkatułka okraszona imionami małżonków oraz datą ślubu :) Biel została przełamana postarzeniem w stylu shabby, ale aby nie było tak pusto dodałam srebrne ornamenty. W środku znalazła się sentencja autorstwa Antoine de Saint-Exupéry "Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostaje." Do tego odrobina słodkości dla nowożeńców.

Mam nadzieje, że spodobało się Młodym :)






Co myślicie? :)

29 komentarzy:

  1. Cudna! Pozdrawiam i cieszę się, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślimy, że jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) z pewnością się spodoba
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetnie ozdobiona, na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. cuś pięknego... i jeszcze jaka kusząca zawartość...

    OdpowiedzUsuń
  6. super szkatułka! właśnie ostatnio Cię odwiedzałam i zastanawiałam się co się u Ciebie dzieje i czy jeszcze tworzysz... a potem trafiłam na drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie rzeczy decoupage, wogole lubię jak ktoś robi coś samemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka jest świetna. Na dodatek narobiłaś mi smaku na Raffaello :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Wspaniała skrzyneczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała pamiątka. Masz naprawdę wielki talent. Urzekający drobiazg z przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatułka jest cudna! :)
    Mnie jakoś takie fajne przetarcia nie chcą wychodzić.... jeszcze jakoś nie potrafię.
    A jak zrobiłaś napisy? Bo tego jestem ciekawa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najśliczniejszy prezent ślubny jaki dotąd widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, piękna, piękna...:)! Zapraszamy na karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny dodatek do prezentu. Ja kupiłam przyjaciółce akcesoria do ogrodu ogrodu i chciałam dać jeszcze im coś na szczęście, więc taka szkatułka by się przydała :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkatułka piękna :) bardzo elegancka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe prace, zaobserwowalam i Zapraszam również do mnie na blog decoupage www.inspiracjezdusza.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe prace, zaobserwowalam i Zapraszam również do mnie na blog decoupage www.inspiracjezdusza.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli potrzebujesz produktów do decoupage chętnie pomożemy Ci stworzyć własny projekt opakowania drewnianego bądź innej galanterii drewnianej z bezinteresowna pomocą,jesteśmy pasjonatami drewna wiec jest to dla nas czysta przyjemność.
    Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego na www.meblebartu.pl

    OdpowiedzUsuń